Translator

Google-Translate-Chinese Google-Translate-Spanish to French Google-Translate-Spanish to German Google-Translate-Spanish to Japanese Google-Translate-Spanish to English Google-Translate-Spanish to Russian Google-Translate-Spanish to Portuguese Google-Translate-Spanish to Italian

dimarts, 19 de juliol del 2016

Aixis pintava jo als meus 14 anyets

Crónica de las Imatges

Aixís pintaba jo amics meus als 14 anyets a 4º de Batxillerat, on els Hermanos de la SAFA varen fer una petita Exposicio a la Sala de Cine del Colegit, vaig ser premiat per ells amb un Diploma i una Copa que per cert vaig perdre en trasladar els trastos cap a casa meva de casa dels meus pares, un cop hem vaig casar

Llastima que la meva mare o jo, destruissim altres dibuixos d´infantessa o del Batxillerat que recordó eren unes lámines copiades en paper Canson d´ un tal Freixas que diuen que era Catedratic de Dibuix de l´Institut Jaume Balmes, i que la seva dona venia en una LlibreríaPapererí que tenien al Passeig de Sant Joan, al costat de una botiga de motos molt famosa que crec que era de la Motesa, prop de la Diagnal i per sobre de la vorera del Colegit dels Maristes, recordó que aquelles lamines, eren de futbolistes (Les mes demanades), animals, plantes, i d´altres esports i que eren bastant cares.
 
 
 
Un Moises fet amb Tinta Xina i llapissos de colors, provenia de una Coleccio de Fascices de la Biblia
 
 
Un Capità de Vaixell fet amb Graftit i Llapissos de Colors, provenia de una Enciclopedia amb Fascicles que hem feia de Jove

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada